Hivestack, The Trade Desk partner to spread DOOH opportunities

Clipping /

Hivestack, a programmatic DOOH advertising company, has partnered with The Trade Desk, a technology company that helps sell digital advertising, to provide more DOOH opportunities globally, according to a company press release.

The partnership will see The Trade Desk, via its platform Solimar, and Hivestack combine technologies to launch multiple programmatic DOOH, and other cross channel media campaigns. Through its self-service, cloud-based platform, The Trade Desk allows ad buyers to create, manage, and optimize digital advertising campaigns across ad formats and devices.

Digital Signage Today

プログラマティックなDOOH広告を提供するHivestack社は、デジタル広告の販売を支援するテクノロジー企業であるThe Trade Desk社と提携し、グローバルでより多くのDOOH機会を提供することを発表しました。

今回の提携により、The Trade Desk社のプラットフォームであるSolimarとHivestack社の技術を組み合わせることで、複数のプログラマティックDOOHやその他のクロスチャネルメディアキャンペーンを実施することが可能になります。The Trade Deskは、セルフサービス型のクラウド型プラットフォームで、広告主は広告フォーマットやデバイスを問わず、デジタル広告キャンペーンを作成、管理、最適化することができます。