#RestoreOurEarth Says @EarthDay & @YourOAAA

Clipping /

Throughout April, ad space donated by members of the Out of Home Advertising Association of America (OAAA) is featuring a campaign to support EARTHDAY.ORG. The campaign aims to spur conversations and action around climate restoration. Earth Day’s 2021 theme, ‘Restore Our Earth’, examines natural processes, emerging green technologies, and innovative thinking that can restore the world’s ecosystems.This digital out of home campaign is running coast to coast on multiple screens including bulletins, posters, bus shelters, Times Square signage and more.

Daily DOOH

米国家庭外広告協会(OAAA)の会員から提供された広告スペースでは、4月中、EARTHDAY.ORGを支援するキャンペーンを展開しています。このキャンペーンは、気候の回復をめぐる会話と行動を促進することを目的としています。アースデイの2021年のテーマ「Restore Our Earth」は、世界の生態系を回復させることができる自然のプロセス、新たなグリーンテクノロジー、革新的な考え方を検証するものです。このデジタル・アウト・オブ・ホーム・キャンペーンは、全米各地で、掲示板、ポスター、バスシェルター、タイムズスクエアのサイネージなど、複数のスクリーンで展開されています。www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。